Już jutro Early Access Battalionu 1944!

Już jutro Early Access Battalionu 1944!

News 0 Comment 142
Zrywaj kaski!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nadszedł długo wyczekiwany dzień, za kilkanaście godzin będziemy mogli w cenie ok. 15 dolarów kupić wczesny dostęp do gry Battalion 1944. Dwa tygodnie temu odbyła się wersja beta gdzie wybrani szczęśliwcy mogli przetestować grę. Od tamtego czasu sporo się zmieniło, twórcy jak zapowiadali tak zrobili – słuchają społeczności i dokonują zmian aby gra cieszyła się jak największą popularnością.

Lista najważniejszych zmian:

1.Celność podczas skoku.

Wcześniej broń była w 100% dokładna w powietrzu. Teraz dodano kolejną warstwę głębi gry, aby zredukować ilość „wyskakiwania zza zakrętów”. Zmiany te wpływają najmocniej na karabiny snajperskie i kar98k . Przez pewien czas, gdy gracz znajduje się w powietrzu, nie będzie już w stanie trafić perfekcyjnie w przeciwnika. Zmiana ta jest wykonywana TYLKO dla ruchu poziomego (oś X i Z), jeśli stoisz nieruchomo i wykonujesz regularne skoki pionowe, zachowamy 100% celności.

2. Zmiany w klasie snajpera.

Poprzednio snajperzy mogli strzelać i pozostawać w trybie lunety, a jednocześnie ładować nowy pocisk. Od teraz podczas przeładowania gracz nie będzie patrzył przez lunetę – funkcje te działają dokładnie tak samo jak w Call of Duty 4, więc warto również zauważyć, że po oddaniu strzału, gracz będzie musiał ręcznie wcisnąć przycisk odpowiadający za wyłączenie lunety, aby nie czuć się „zablokowany” w trybie lunety.

Klasa będzie teraz miała zmniejszoną prędkość poruszania się podczas przycelowania i ich ogólna prędkość ruchu będzie nieco wolniejsza.

Zmieniono również wygląd lunety w kar98k- jest to niewielka zmiana, ale luneta teraz będzie bardziej przejrzysta.

3. Poprawki na mapach i usprawnianie działania serwerów.

Skorygowano również wychwycone przez beta testerów błędy wizualne oraz dające przewagę w grze na mapach i udoskonalano działanie serwerów. Podczas bety był to spory problem – gracze napotykali trudności aby dołączyć do rozgrywki. Wraz z jutrzejszą „premierą” twórcy udostępnią również pliki serwerów dedykowanych co oznacza swobodne hostowanie własnego serwera.

Kilka słów od twórców o e-sporcie w Battalionie 1944.

Na początku twórcy chcieliby po prostu dać społeczności mały wgląd w przyszłość Batalionu jako tytułu turniejowego. Oczywiście turniejowy aspekt gry jest dla Battalionu głównym celem, ale nie zaczną od ogromnej puli nagród bez uprzedniego rozwoju rozgrywki rankingowej.Celem jest, aby każde wydarzenie było większe niż poprzednie. W ciągu ostatnich 12 miesięcy obserwowano jak wiele gier rozwija się zbyt szybko na scenie e-sportowej nie budując gry na solidnych fundamentach. Od kiedy beta odniosła wielki sukces pojawiło się wiele niesamowitych okazji aby z Battalionu uczynić grę nie tylko jako rankingową, ale również posiadać profesjonalną scenę turniejową.
Twórcy są pokornie i chętnie nastawieni na zaprezentowanie tych możliwości, ale chcą dać społeczności znać, że bez względu na to, ile pieniędzy trafia na wydarzenia i turnieje, najważniejszą rzeczą dla nich jest utrzymanie koncentracji na wspieraniu rozwoju w bazie fanów i scenie turniejowej.

Ponadto twierdzą, że nie ma możliwości kupna drogi do e-sportu tylko trzeba na niego zapracować. Póki co proszą o wsparcie oraz cierpliwość i skupienie na wewnętrznych rozgrywkach „clanwars” a turnieje i nagrody pojawią się w niedalekiej przyszłości.

Jeżeli jesteście zainteresowani organizacją imprezy esportowej lub turnieju prosimy o kontakt pod adresem [email protected]dinteractive.com

Po dodanych poprawkach oraz słowach na temat e-sportu można powiedzieć, że rośnie duża konkurencja dla najpopularniejszego shootera czyli CS:GO. Podczas bety można było spotkać kilku profesjonalnych graczy, którzy zeszli ze sceny bądź kontynuowali swoją przygodę z profesjonalną grą ale w innych tytułach oraz takich którzy są nawet gotowi zmienić profesje.

Author

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Back to Top