Battalion 1944 – ostatnia wersja Alpha.

Battalion 1944 – ostatnia wersja Alpha.

News 0 Comment 140
Zrywaj kaski!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

W Alpha 0.8 widzimy sporą listę zmian, z których większość pochodzi bezpośrednio z opinii społeczności od Alpha 0.7 oraz poprzednich wersji.

Wczoraj i dzisiaj odbyła się ostateczna wersja alfa i z tymi zmianami zagramy w betę w następny weekend!

Twórcy dokonywali ostatnich szlifów gry w wielu aspektach. Przytaczamy w skrócie najważniejsze z nich:

  1. Problemy ze skokami.

Zmiana animacji gracza dzięki czemu skok/czas w powietrzu będzie teraz przyjemny i gładki bez złych przewidywań i deformacji.

  1. Zasięg broni w klasie Pathfinder oraz zabicie jedną kulą w głowę karabinem BAR.

Oznacza to teraz, że Thompson/MP40 jest jedną z najbardziej zabójczych broni na krótkich i średnich dystansach. Jednak na dalekim zasięgu będzie teraz najgorsza. Wcześniej maksymalna liczba pocisków do zabicia wynosiła 5 a teraz jest 13, co czyni ją bezużyteczną w zasięgu.

Po zmianach zabijemy przeciwnika strzelając mu w głowę z daleka jednym pociskiem karabinu BAR co nie jest możliwe w przypadku STG44 w tej samej klasie nacji przeciwnej. Po obserwacjach, twórcy doszli do wniosku, że chcą uczynić tę broń bardziej wyjątkową bo zauważyli, że gracze używali jej zarówno na krótki jak i długi dystans. Teraz ma ona być lepiej wykorzystywana i w rękach profesjonalnych graczy opanowana do perfekcji!

 

  1. Zbalansowanie shotguna i ulepszenie klasy podstawowej.

Większość graczy testerów twierdziła, że klasa ze strzelbą jest najsłabszą w grze więc twórcy dokonali kilku poprawek tj. szybkość przeładowania po strzale wzrosła o 39%, zredukowano drganie kamery oraz rozrzut pocisków po wystrzale (tzw.aimpunch).

 

Dużo dyskusji stworzyła klasa podstawowa i możliwość odwrócenia losów spotkania przez drużynę, która przegrywa  i nie może korzystać z „lepszych” klas. Twórcy spróbowali zrobić coś podobnego jak zagranie „eco” w grze CS:GO – gdzie gracze mają do dyspozycji tylko pistolety i mimo tego mogą wygrać kolejną rundę jeśli zaskoczą przeciwników lub dobrze wycelują w głowę. Oznacza to, że używając klasy podstawowej nie jesteśmy skazani na porażkę bo twórcy chcą uczynić broń w tej klasie bardziej zręczną – nadal nie będzie to broń potężna ale po sprawnym treningu i dokładnym celowaniu w głowę każdy z nas będzie mógł robić sporą różnicę.

 

 

Oprócz wyżej wymienionych aspektów zmieniono również metodę regeneracji sprintu, wydłużono czas trwania granatu dymnego do 17 sekund, wspomniano o unikalnych malowaniach STG44 z autografem znanego gracza o nicku shroud a także wprowadzono kilka zmian w mapie Derailed.

Na koniec przedstawiamy filmik ukazujący mapę Derailed oraz kilka screenów z nowej mapki Battery.

 

 

Źródło oraz pełna lista zmian w języku angielskim: http://steamcommunity.com/games/489940/announcements/detail/3271170355985371430

 

 

 

Author

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Back to Top